Известие

Collapse
No announcement yet.

Някои сменял ли е волан?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някои сменял ли е волан?

    Има ли някакви особедности при смяната на волана и как бих могал да смакна стария.
    Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

  • #2
    Принципно :
    1. Сваляш капака на клаксона
    2. Разкачваш кабелите за клаксона
    3. Развиваш застопоряващата гайка (май е 19-ка...)
    4. Сваляш волана с много зор - по принцип сякаш се залепват шлиците и се вади доста трудно...
    5. Слагаш новия по обратния ред.
    Т'ва е
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      Ако старият волан не ти е с aerbeg, иначе трябва да свалиш първо него.

      ALFA 155 1.8TS 94г.

      Comment


      • #4
        мм
        най мноо да му гръмне еърбега като тръгне да го сваля ако не знае как
        ма то на 10-15 годишна кола всъщност нищо нема да стане
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          здр

          Като тръгнеш да го вадиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО гайката трябва да е там на поне 2резби!
          Иначе в лицевочелюстната после.
          sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
          http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
          !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

          Comment


          • #6
            ьь

            кви ги говорите .. слушай ме внимателно.

            Ако е с Аербег сваляш едната клема от акумолатора. За да няма грешки в Пц-то на колата и да няма възможност да стане късо .. макарче трябва да внимаваш да не дадеш статично ел. примерно си пипнал косата ти или пуловер .. защото може да гръме и да ти обърше един шамар одзад има 4 болта който са вързани за шасито на волата така де основата на волата. повечето са еврейска звезда 4-5-6 .. но завиди ти си провери ако имаш .. развиваш болтовете и леко издарпваш аер бег-а. сваляш внимателно буксата дето е от пц-то кум еар бег-а.

            Ако нямаш еарбег. сваляш капачката на волата тази триъгълната или 19 или 22 е болта .. вземи си флошка с дълбоко гърло и тресчотка. Зацепи волата като издадиш ключа и блокира. Вадиш гайката или болта незнам точно с какво ще е твоя волан .. и ! много важно вземаш чук и отверка и си обозначаваш с БЕЛЕГ как е стоял преди волана защото после да не го сложиш на криво .. а по просто е с маркер ама понякога може да се изтрие от ръцете ако пипаш много .. и чак след това по обратния ред. белега волана скоба (ако има) волт или гайка туиии .. капачката или еарбег-а

            Те тава е .. Ако имаш въпроси драсни ЛС .. свалял съм едно .. 100-200 волана хаха

            Поздрави
            Диети и отслабване
            www.elenkov.net

            Comment


            • #7
              Re: ьь

              Първоначално публикувано от elenkov
              ... Зацепи волата като издадиш ключа и блокира. Вадиш гайката или болта незнам точно с какво ще е твоя волан .. и ! много важно вземаш чук и отверка и си обозначаваш с БЕЛЕГ как е стоял преди волана защото после да не го сложиш на криво .. а по просто е с маркер ама понякога може да се изтрие от ръцете ако пипаш много .. ...
              За да извади волана ключа трябва да си е на място и волана да не е блокиран.
              При 155цата може и да не се отбелязва, просто го сложи в право положение и после пак прав, шлиците са доста едри.
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment


              • #8
                Re: ьь

                Първоначално публикувано от elenkov
                кви ги говорите .. слушай ме внимателно.
                Е честно казано не виждам какво по-различно си казал на човека от изписаното по-горе.
                Само не разбрахме защо му е на автора на темата да си сваля волана - спортен ли иска да слага ? Аз предлагам да си намери такъв, че спортните често пасват трудно :
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #9
                  възглавницата на 155-цата е изцяло механичен
                  така, че няма защо да сваляш акумулатора

                  Comment


                  • #10
                    Мерси за отговорите.
                    Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ьь

                      За да извади волана ключа трябва да си е на място и волана да не е блокиран.
                      При 155цата може и да не се отбелязва, просто го сложи в право положение и после пак прав, шлиците са доста едри.[/quote]

                      Е хубаво де .. кажи ми ти как ще развиеш гайката или болта който държи волана за оста ? ако не заключиш волана .. така е най лесно а относно шлиците .. не си прав колко и да са големи .. винаги може да проспуснеш 1-2 зъба .. за това си сложи белег и не се прай на специалист да напасваш на око

                      поздрави
                      Диети и отслабване
                      www.elenkov.net

                      Comment


                      • #12
                        Re: ьь

                        Първоначално публикувано от elenkov
                        Е хубаво де .. кажи ми ти как ще развиеш гайката или болта който държи волана за оста ? ако не заключиш волана ..
                        Добре ама после за да го махне, трябва да го отключи, просто допълних...
                        Alfa Romeo 155 1.8TS
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                        Comment


                        • #13
                          Съжалявам, че ъпвам тази тема, но да не пускам нова...


                          Има ли някакви особенности при сваляне на капака на волана или просто трябва да се "дърпа" повече...Да не да се счупи нещо Колата няма аирбег
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от VFTI
                            Съжалявам, че ъпвам тази тема, но да не пускам нова...


                            Има ли някакви особенности при сваляне на капака на волана или просто трябва да се "дърпа" повече...Да не да се счупи нещо Колата няма аирбег

                            http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... E%EB%E0%ED
                            155 1.8 8v TS & FZR 600

                            Comment


                            • #15
                              Re: ьь

                              Е хубаво де .. кажи ми ти как ще развиеш гайката или болта който държи волана за оста ? ако не заключиш волана ..

                              Много просто , някой ти го хваща с две ръце и си го развиваш. Най голямата тъпня е да го развиваш или стягаш в заключено положение ,щото казва "храс" и вече не ни се заключва волана
                              Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                              Comment

                              Working...
                              X