Има ли някакви особедности при смяната на волана и как бих могал да смакна стария.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Някои сменял ли е волан?
Collapse
X
-
Принципно :
1. Сваляш капака на клаксона
2. Разкачваш кабелите за клаксона
3. Развиваш застопоряващата гайка (май е 19-ка...)
4. Сваляш волана с много зор - по принцип сякаш се залепват шлиците и се вади доста трудно...
5. Слагаш новия по обратния ред.
Т'ва е
-
здр
Като тръгнеш да го вадиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО гайката трябва да е там на поне 2резби!
Иначе в лицевочелюстната после.sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
!!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!
Comment
-
ьь
кви ги говорите .. слушай ме внимателно.
Ако е с Аербег сваляш едната клема от акумолатора. За да няма грешки в Пц-то на колата и да няма възможност да стане късо .. макарче трябва да внимаваш да не дадеш статично ел. примерно си пипнал косата ти или пуловер .. защото може да гръме и да ти обърше един шамародзад има 4 болта който са вързани за шасито на волата така де основата на волата. повечето са еврейска звезда 4-5-6 .. но завиди ти си провери ако имаш .. развиваш болтовете и леко издарпваш аер бег-а. сваляш внимателно буксата дето е от пц-то кум еар бег-а.
Ако нямаш еарбег. сваляш капачката на волата тази триъгълната или 19 или 22 е болта .. вземи си флошка с дълбоко гърло и тресчотка. Зацепи волата като издадиш ключа и блокира. Вадиш гайката или болта незнам точно с какво ще е твоя волан .. и ! много важно вземаш чук и отверка и си обозначаваш с БЕЛЕГ как е стоял преди волана защото после да не го сложиш на криво .. а по просто е с маркер ама понякога може да се изтрие от ръцете ако пипаш много ..и чак след това по обратния ред. белега волана скоба (ако има) волт или гайка туиии .. капачката или еарбег-а
Те тава е ..Ако имаш въпроси драсни ЛС .. свалял съм едно .. 100-200 волана хаха
Поздрави
Comment
-
Re: ьь
Първоначално публикувано от elenkov... Зацепи волата като издадиш ключа и блокира. Вадиш гайката или болта незнам точно с какво ще е твоя волан .. и ! много важно вземаш чук и отверка и си обозначаваш с БЕЛЕГ как е стоял преди волана защото после да не го сложиш на криво .. а по просто е с маркер ама понякога може да се изтрие от ръцете ако пипаш много .....
При 155цата може и да не се отбелязва, просто го сложи в право положение и после пак прав, шлиците са доста едри.Alfa Romeo 155 1.8TS
Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet
Comment
-
Re: ьь
Първоначално публикувано от elenkovкви ги говорите .. слушай ме внимателно.
Само не разбрахме защо му е на автора на темата да си сваля волана - спортен ли иска да слага ? Аз предлагам да си намери такъв, че спортните често пасват трудно :
Comment
-
Re: ьь
За да извади волана ключа трябва да си е на място и волана да не е блокиран.
При 155цата може и да не се отбелязва, просто го сложи в право положение и после пак прав, шлиците са доста едри.[/quote]
Е хубаво де .. кажи ми ти как ще развиеш гайката или болта който държи волана за оста ? ако не заключиш волана .. така е най лесно а относно шлиците .. не си прав колко и да са големи .. винаги може да проспуснеш 1-2 зъба .. за това си сложи белег и не се прай на специалист да напасваш на око
поздрави
Comment
-
Съжалявам, че ъпвам тази тема, но да не пускам нова...
Има ли някакви особенности при сваляне на капака на волана или просто трябва да се "дърпа" повече...Да не да се счупи нещоКолата няма аирбег
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTIСъжалявам, че ъпвам тази тема, но да не пускам нова...
Има ли някакви особенности при сваляне на капака на волана или просто трябва да се "дърпа" повече...Да не да се счупи нещоКолата няма аирбег
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... E%EB%E0%ED155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Re: ьь
Е хубаво де .. кажи ми ти как ще развиеш гайката или болта който държи волана за оста ? ако не заключиш волана ..
Много просто , някой ти го хваща с две ръце и си го развиваш. Най голямата тъпня е да го развиваш или стягаш в заключено положение ,щото казва "храс" и вече не ни се заключва воланаAlfa Romeo 155 2.0TS 8V
Comment
Comment